Звездата на супата изгря и не й трябва реклама

Познатата до болка фраза “Когато един продукт е добър, той се продава сам” не се е превърнала в клише случайно. Историята на бизнеса многократно го е доказала – в много случаи дори не се налага да наливаш пари в рекламни кампании, стига просто да си налял достатъчно идеи и разум в самия продукт.

Спираме се на един пресен пример от Софийската ресторантска мрежа. Много ме зарадва това, че вече има място, където нещата се случват не по нашенски модел, а по… всякакви останали. Мястото е Supa Star – малко ресторантче в центъра на София.

Фотоси: A-yah

И това място е доста повече от ресторант. По-скоро е сборище на идеи. Ако всичко е тръгнало от това да има къде да се хапва домашна супа, докато си на работа и нямаш време да си я сготвиш, то определено посоката, по която е тръгнало после е доста добра. Забързаното ежедневие на работещия човек напоследък все по-често изключва домашната супа и на хората им е писнало да обядват сандвичи. Това е първата червена точка на Supa Star.

Интериорът, стилът, усмивките зад щанда със супите – втора, трета, четвърта, пета… Пипнат е абсолютно всеки детайл – от съдържанието на купичките, за което сте дошли, до цвета на възглавничките, на които ще седнете. Мястото се продава вече толкова добре, че даже надпис от рода “Скъпи приятели, на еди-коя-си дата няма да работим, поради рожден ден на един от собствениците” по никакъв начин няма да откаже и един клиент. Каква реклама тогава да му правим на Supa Star?

Why not join the conversation?